De activiteiten van ons expertisebureau bestaan o.a. uit:
- Expertise-opdrachten (schadebegrotingen) in de provincie Antwerpen, het Waasland, het noorden van de provincie Brabant en Limburg
- Wedersamenstellingen van ongevallen om de oorzaak van de schade te achterhalen
- Waardebepalingen van elk type voertuig (ook vrachtwagens en collectie-voertuigen)
- Opslag van in beslag genomen voertuigen, klap- banden, gordels, e.d.
- Verkeerstechnische enquêtes
- Kwaliteitscontrole van herstelling
Alhoewel een degelijke uitrusting belangrijk is, vormen onze medewerkers onze grootste troef. Zij beschikken allen over een grondige vakkennis en vormen een hecht team dat perfect op elkaar is ingespeeld zodat ook op piekmomenten een vlekkeloze en klantvriendelijke service wordt verleend.
Wij beschikken ook over een eigen
Drive-in unit die bestaat uit een goed verlicht atelier en voorzien is van alle apparatuur die de schouwingen vergemakkelijkt. Dankzij onze centrale ligging vlakbij de Antwerpse Ring zijn wij voor iedereen vlot bereikbaar.
Oorsprong van ons expertisebureau
Nadat hij zijn diploma auto-expert behaalde en dit had gekoppeld aan enkele jaren praktische ervaring in een groot gerenommeerd carrosseriebedrijf, besloot Johan Putteneers, in 1988 een bekend expertisebureau over te nemen. Nadat ook de latere fusie met een ander regionaal expertisebureau met goede faam succesvol werd afgerond, werd door Johan Putteneers het uiteindelijke "Expertisebureau ANTEX" opgericht.
Toen ons expertisebureau door constante groei uit zijn voegen barstte in het kantoor te Berchem, beslisten we in 1997 om een nieuw industriegebouw op te richten in de KMO-Zone Kapelleveld te Wommelgem, vlakbij het ronde punt. Onze burelen zijn sinds dan uitgerust met het meeste moderne informatica- en telecomsysteem.
We investeerden bovendien in een goed verlicht technisch atelier met automatische hefbrug zodat ook meer complexe expertises in onze drive-in zonder probleem mogelijk zijn.
Medewerkers van Expertisebureau Antex
Onze grootste troef! Onze technische medewerkers, de experten, worden ondersteund door competente administratieve krachten. Elk dossier wordt aan een vaste contactpersoon / dossierbeheerder toegewezen. Hierdoor is het mogelijk om een optimale dossierkennis te waarborgen.
Stuk voor stuk houden onze medewerk(st)ers ervan om een goed evenwicht te scheppen tussen de empathische benadering van elk schadedossier en het innemen van een correct, technisch gefundeerd standpunt aangaande de juiste vergoeding.
Onze dossierbeheerders en experten houden ervan om met élke cliënt een vertrouwensrelatie op te bouwen, hetgeen een vlotte afhandeling van elk schadegeval ten goede komt. Met actuele informatica en telecom maakt ons kernteam werk van kwaliteitszorg en klantentevredenheid. Elke dag opnieuw!
Links